[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
[title heading=”4″ align=”left”]Veelgestelde Vragen[/title]
[/vc_column_text][vc_column_text]
[toggle_block class=”noMultiple”]
[toggle title=”Op welke manier kan ik meer informatie krijgen over een product?”]Wanneer je tijdens het shoppen op een product klikt, opent er een nieuwe pagina met aan de rechterkant informatie over het product. Hier staat eigenlijk alles wat je moet weten. Bij sommige producten kun je hier ook voor een bepaalde maat kiezen. Deze maten vallen normaal, tenzij anders wordt vermeld. Wanneer je toch nog een vraag hebt over een bepaald product, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via info@itmustbeperfect.nl.[/toggle]
[toggle title=”Wat als een product niet meer op voorraad is?”]Bij elk product staat aangegeven of het product momenteel nog op voorraad is. Producten die op voorraad zijn, worden – indien je op een werkdag voor 17:00 uur bestelt – dezelfde dag nog verzonden. Wanneer er bij de ‘voorraad status’ van een product staat dat het ‘niet op voorraad’ is, betekent dat niet dat je het product niet meer kunt bestellen. Bij ons kun je namelijk ook producten die niet meer op voorraad zijn gewoon in je winkelmandje leggen. Wij zorgen ervoor dat we het product voor je bijbestellen, zodat jij alsnog kunt schitteren met deze accessoire musthave! Fijn, toch?! Let er wel even op dat de levertijd van de producten die niet op voorraad zijn iets langer is. Wij proberen deze binnen 3-5 werkdagen bij jou af te leveren, maar zijn daarbij wel afhankelijk van onze leverancier. Wanneer er bij de ‘voorraad status’ van een product ‘uitverkocht’ staat, kunnen wij deze helaas ook niet meer voor je bijbestellen bij onze leverancier.[/toggle]
[toggle title=”Kan ik een product reserveren?”]Vanwege de grote vraag naar alle accessoire musthaves is het helaas niet mogelijk om jouw favoriete musthave bij ons te reserveren. Wanneer je deze op je verlanglijstje zet, betekent dat dan ook niet dat deze voor je gereserveerd wordt. Het verlanglijstje is enkel bedoeld om het voor jou gemakkelijk te maken om jouw favoriete accessoire musthaves op te slaan wanneer je ze nog niet direct wilt kopen. Zo heb jij een handig overzichtje van al jouw favo musthaves! Ook wanneer je jouw favoriete accessoires in je winkelmandje hebt geplaatst, betekent dat niet dat deze gereserveerd zijn. Pas wanneer je de bestelling hebt afgerond, weet je zeker dat de door jou bestelde accessoires helemaal van jou zijn![/toggle]
[toggle title=”Hoe kan ik een product bestellen?”]Bestellen bij It Must Be Perfect is eigenlijk heel simpel. Je hoeft alleen maar een aantal stapjes te volgen. Op de pagina Betalen lees je stap voor stap wat je moet doen om jouw accessoire musthaves te bestellen.[/toggle]
[toggle title=”Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?”]Je kunt betalen via iDEAL, PayPal of via een bankoverschrijving. Selecteer bij het afrekenen de betaalmethode waarmee jij het liefst betaalt. Als je voor iDEAL kiest, dien je allereerst jouw bank te selecteren. Nadat je de bestelling hebt geplaatst word je automatisch doorgeschakeld naar jouw internetbankieren. De rest wijst zich vanzelf! Wanneer je ervoor kiest om met PayPal te betalen, word je nadat je de bestelling hebt geplaatst automatisch doorgeschakeld naar de pagina van PayPal om de betaling te voltooien. Wanneer je voor een bankoverschrijving kiest, is het de bedoeling dat je het verschuldigde bedrag naar ons rekeningnummer (NL58 INGB 0006 3448 13 ten name van It Must Be Perfect) overmaakt. Bestel je vanuit een ander land dan Nederland? Dan heb je waarschijnlijk ook onze de BIC nodig: INGBNL2A. Ben je niet bekend met deze betaalmogelijkheden? Stuur dan een mailtje naar info@itmustbeperfect.nl met de naam of het artikelnummer van het product dat je wilt bestellen en jouw adres. Naar aanleiding hiervan ontvang je van ons een factuur per mail, zodat je jouw bestelling toch kunt afrekenen. Zodra wij de betaling binnen hebben, sturen wij jouw musthave meteen naar jou op![/toggle]
[toggle title=”Ik wil met iDEAL betalen, maar mijn bank staat er niet tussen. Wat nu?”]Het is mogelijk dat je jouw bank niet kunt vinden tussen de banken waaruit je kunt kiezen, maar dit is eigenlijk vooral het geval voor Belgische fashionista’s. Gelukkig is er geen reden voor paniek, want ook als je bank er niet tussen staat, kun je gewoon bij ons bestellen. Helaas is het dan echter niet mogelijk om via iDEAL te betalen. Wij raden je in dat geval aan om voor de optie ‘overschrijving’ te kiezen en het te betalen bedrag over te maken naar ons rekeningnummer: NL58 INGB 0006 3448 13 ten name van It Must Be Perfect. Zodra wij de betaling binnen hebben, sturen wij jouw musthave meteen naar jou op![/toggle]
[toggle title=”Ik ben niet bekend met internetbankieren. Wat nu?”]Indien je niet bekend bent met internetbankieren, kun je het beste een mailtje sturen naar info@itmustbeperfect.nl met de naam of het artikelnummer van het product dat je wilt bestellen en jouw adres. Naar aanleiding hiervan ontvang je van ons een factuur per mail, zodat je jouw bestelling toch kunt betalen (bijvoorbeeld via een acceptgiro van jouw bank). Zodra wij de betaling binnen hebben, sturen wij jouw musthave meteen naar jou op![/toggle]
[toggle title=”Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?”]Wij begrijpen dat jij jouw accessoire musthaves het liefst zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Wanneer de door jouw bestelde musthaves op voorraad zijn, zorgen wij er dan ook voor dat wij deze – indien je op een werkdag voor 17:00 uur bestelt – dezelfde dag nog naar jou opsturen. Meestal heb je jouw bestelling de volgende dag dan al in huis. Natuurlijk kunnen wij er niet vanuit gaan dat PostNL onze pakketjes altijd zo snel verstuurt. Wij geven daarom altijd aan dat de standaard levertijd 1-3 werkdagen is. Meestal duurt het slechts 1 dag voordat je jouw bestelling in huis hebt, maar met de post weet je het natuurlijk nooit zeker. Wanneer de door jouw bestelde musthaves niet op voorraad zijn, gaan wij deze meteen voor je bijbestellen. Omdat wij moeten wachten op onze leverancier, is de levertijd in dat geval 3-5 werkdagen.[/toggle]
[toggle title=”Wat zijn de verzendkosten?”]De standaard verzendkosten zijn € 2,95. Wanneer je jouw bestelling liever laat verzenden als brievenbuspakketje en een Track & Trace code wilt ontvangen, bedraagt dat € 3,95. In dit geval kun je altijd achterhalen waar jouw pakketje zich bevindt. De kosten hiervoor bedragen € 3,95. Wanneer je jouw bestelling verzekerd wilt laten verzenden, dan zijn de verzendkosten € 7,95. In het laatste geval ontvang je van ons tevens een Track & Trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Voor grote bestellingen of bestellingen met waardevolle items raden wij aan om je bestelling verzekerd te laten verzenden. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor beschadigde of zoekgeraakte artikelen door PostNL. Vanaf € 75,- wordt jouw bestelling gratis verzonden. Voor verzending naar België hanteren wij standaard verzendkosten van € 4,50. Wanneer je bij het afrekenen bij ‘Land’ België invult, kun je bij ‘Verzendkosten’ automatisch kiezen voor ‘Verzending naar België’.[/toggle]
[toggle title=”Kan ik een product terugsturen of ruilen?”]Natuurlijk kan dat! Op de pagina Ruilen & Retourneren kun je precies lezen hoe dat in zijn werk gaat.[/toggle]
[toggle title=”Kan ik ook vanuit België een bestelling plaatsen?”]Dat is mogelijk. We raden je in dat geval aan om te kiezen voor de betaalmethode PayPal of een bankoverschrijving. Voor verzending naar België hanteren wij verzendkosten van € 4,50.[/toggle]
[/toggle_block]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ el_class=”content-box”][title heading=”4″ align=”center”]Stel je vraag[/title]Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel je vraag dan via onderstaand contactformulier. Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.